Söndagsblogg!

2011-05-08 @ 22:36:47
Vaknade sent idag.. Drygt! Sedan har jag typ suttit nere i köket hela dagen och pluggat. Makroekonomi. Tenta på fredag, suck. Jag flyttade upp alla grejerna vid åtta-tiden för att kolla på Bones, yay! Och har pluggat fram till nu, herregud. Segt! Men ja, snart är en sammanfattning skriven av allt vi gått igenom på föreläsningar och kompendiumer och sådant. Det känns gött! Fixar det sista imorgon och påbörjar även övningsuppgifterna då. Jag känner mig nöjd med dagen! Ingen dator på hela dagen heller, heja mig! Men jag har saknat den va, eeh. xD haha.

Imorgon är det ny vecka, redan. Det går fort och nästa vecka är galen, här kommer veckoplaneringen..

Måndag: Mikro analys 9.15-12. Plugg i bibblan 13-16. Jazz 18.
Tisdag: Plugga. Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro analys 9.15-12. Plugg i bibblan. Aerobic latin moves 19.
Torsdag: Finansiell analys 9.15-12. Plugg i bibblan 13-15. Ragga 17.
Fredag: Omtenta - Makroekonomi + Externredovisning(?) 9-14. Uppgift2 i Finansiell analys - inlämning!
Lördag: Dansuppvisning/avslutningEstraden, Gävle 12-15 + zumba party 16.
Söndag: Plugga.

Mycket skolan. Föreläsningar, grupparbete ska in och omtenta/or. Jobbigt men det ska gå. :) Mitt träningskort går ut i veckan också, så tråkigt. Men kan hända att jag betalar drop-in nån gång ändå, eh. Sista danslektionerna också, supertråkigt.. Dansuppvisning och avslutning på lördag, så kul med uppvisning men tråkigt med avslutning.. Annars rullar livet på... jag kommer dock få plugga ihjäl mig denna vecka. Yeah!

Nu ska jag skriva lite till på sammanfattningen och sedan sova så jag kommer upp imorgon. :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback