Tittut!

2011-05-12 @ 19:31:38
Jag hoppar in här en sväng nu då.. Kom hem från dansen för en stund sedan. Den absolute sista ragga-lektionen. Tråååkigt! Vi dansade koreografin om och om och om igen, hela tiden. Svettigt värre, men det blir så bra.. Jag ska bara försöka hinna till min sista placering. xD haha. Och som det ser ut nu så kör inte J denna klass till hösten... :( tråkigt! Sen blev det bussen hemåt.. lite mackor har jag fått i mig också. Gott!

Resten av kvällen kommer att spenderas här vid datorn, framför tvn (ESC - heja Sverige typ!) och i plugget. Omtenta imorgon ju, men det ska nog gå. Det måste gå! Så, vi hörs nog senare här efter esc..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback