Vilken dag...

2011-05-06 @ 20:22:25
Var in till högskolan imorse och hade tenta. Omtenta i mikro teori. En sån där svår jävla 50-poängsfråga igen. Jag fattade nada.. men svarade på det jag kunna och nu håller jag tummarna för att det ska gå vägen eller i alla fall en kompletteringsuppgift. :) Vid tolv-tiden så kom mamma och mormor och hämtade mig vid skolan och vi åkte till Uppsala. Hämtade syster på hennes skola och sedan sprang vi runt på stan lite.. Jeansshorts och ett linne blev köpt, najs. :) Vi lämnade Uppsala vid fem-tiden och då åkte vi raka vägen till Gävle, kikade runt där lite snabbt och syster fixade lite grejs.. En sväng förbi Valbo köpis också.. och även in på ica här hemma. Och vi kom hem för bara en halvtimme sen typ. :) Äntligen liksom!


Nu kollar jag lite på Så ska det låta, grymt! Och nu ska vi äta grillat, GOTT! :D Sedan blir det en lugn kväll här vid datorn och tvn!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback