Love it!

2011-11-22 @ 17:12:11

Gårkvällen spenderas på Ackes, som alla måndagkvällar. Helt underbart!
Först streeten där vi körde igenom alla tre danserna. Den senaste dansen la vi på massa nya steg, herregud alltså. Får inte ihop dem alls, haha. Ett intro på den dansen också, najs! Vi pratade kläder också.. Ja, jag blev nog inte så mycket smartare där.. Sportigt men ändå inte, haha. Det blir nog bra tillslut! Jazzen därefter och där var det bara att dansa.. Vi la på de sista stegen och fixade även här placeringar.. Jag står längst fram på den delen jag inte kan så bra i dansen, fan! Men jag är med på uppvisningen i denna i alla fall. :) Lyrisk sista timmen, samma sak här.. Vi dansade igenom dansen massa, la på de sista stegen och repeterade massa. Fler steg börjar sitta nu, så himla skönt! Även här blir jag med på uppvisningen, hade inte så mycket val va.. Lisa bestämde, haha! Så jag hoppas nu att jag sätter alla stegen på uppvisningen, men än så hinner vi träna på dem. :) Efteråt så stod jag, Sofia och Hanna och gick igenom stegen i jazzen, som vi hade glömt lite.. eeh, det är mycket nu! Lisa hjälpte oss med minnet där, hahaha. Sedan fick jag skjuts hem av Sofia, tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback