Set Fire To The Rain.

2011-11-06 @ 19:51:26
Här sitter jag och det har jag minsann gjort hela dagen va.. Försökt pluggat lite men det har inte gått så värst bra, haha. Ska la kika lite mer på uppgiften snart här.. Ingen zumba blev det idag heller, så tråkigt! Nu sitter jag och kikar på True Talent här, semifinal ikväll tydligen.. Heja Ida nurå! Annars så är det ju ny vecka imorgon, äntligen är höstlovet över ju.. Så då passar en söndagsblogg bra här nu. :)

Måndag:
Dataanalys o statistik 10-12. Plugg i bibblan. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Dataanalys o statistik 10-12. Plugg i bibblan.
Onsdag: Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Dataanalys o statistik 10-12. Plugg i bibblan. Ragga 18. Latin mix 19.10. Zumba 20.
Fredag: Plugg, plugg, plugg..
Lördag: Omtenta - Mikro teori 9-14.
Söndag: Zumba 18.

Fullt upp i veckan! Ny kursstart också.. ska bli spännande. Mycket plugg väntar i veckan också, som avslutas med en omtenta på lördag. Herregud! Och dansen är tillbaka.. aah så underbart! Det ska bli galet roligt att få studsa runt i danslokalen igen imorgon, iih! Nå mer hinner jag nog inte med under veckan, som ni ser så är det ganska så fullt upp. Yeah!


jag i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback