Breathing Your Love.

2011-11-20 @ 21:55:58
Helgen är slut.. och min lista gick inte alls så bra. Läste några kapitel i stat-boken men inte alla.. Så segt! Såklart har jag kollat in senaste Bones-avsnittet också, så himla bra! :) Dansat igenom danserna lite snabbt också, det är mycket att hålla reda på, haha.. Var iväg på zumba här ikväll, så kul men jobbigt! Träffade Junia en sväng utanför, roligt att ses igen! Hemma blev det mat och Copycat singers på tv.. Riktigt bra ju! :) Nu är jag placerad här och vet inte riktigt vad jag ska göra...

Ny vecka är det i alla fall imorgon och det skas söndagsblogga!
Måndag:
DAS 10.15-12. Gruppövningar 13-15. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: DAS 10.15-12.
Onsdag: Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Hök-tentagenomgång 10.15-12. DAS 13-15. Ragga 18. Latin mix 19.10.
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Zumba 18. Sanna fyller år, grattis! ♥

En vanlig vecka och väldigt lik förra veckan. Mycket skola, mycket dans. Helgen så oplanerad den kan bli, tråååkigt! Måste verkligen hitta på något, det är så tråkigt att bara sitta här hemma och ruttna framför datorn.. Vi kör denna igen, förslag? :D Ja, let´s go!


Kommentarer
Postat av: Junia

Hej Carro! Var kul att träffa dig igen också! :-D Kämpa på med plugget! :-D

2011-11-21 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback