Vilken dag alltså!

2011-11-24 @ 22:37:52

Åkte in till högskolan i förmiddags. Började med en tentagenomgång i Hök-kursen. Alla var så nervösa för att vi skulle få tillbaks tentan.. Inte jag direkt, jag var väldigt inställd på omtenta. Men när jag fick tentan så fick jag en chock, det stod ett E. Jag var godkänd! På första försöket liksom. Herregud! 15hp, liksom. Så jävla härligt! :D På lunchen letade jag och S lite diagram och skit till PM-arbete, det gick sådär.. Och på eftermiddagen var det föreläsning i statistiken, där vi räknade massa, hela tiden.. Slutade strax innan tre-tiden och då drog jag in till stan.. Kikade runt där, åt på donken och snurrade runt med mamma och syster en stund. Sedan mot Ackes och dansen. Kom hem vid nio-tiden här och det har inte hänt så mycket. Nu kollar jag på Unforgettable och ska sedan sova... :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback