Ingen Sanna i jul...?!

2011-10-11 @ 15:06:59
Jahopp.. Såg på Sannas blogg och även på facebook att hennes julkonsert är slutsåld här i Gävle, plus i många andra städer. Jag hade ju tänkt gått här i Gävle ju, men jag har inte haft råd att köpa någon biljett ännu.. Men nu är det ju försent, skit också. Det var typ den enda staden och datumet som passade bra. Till och med avslutningskonserten dagen efter i Enköping är slutsåld. Surt! Så jag vet faktiskt inte om det kommer bli nå Sanna för mig i jul eller inte. :( Stockholm finns ju men det är mitt under min omtenta-vecka så det kan bli tufft. Visst skulle jag kunna åka ändå, men jag måste verkligen satsa på skolan och försöka klara tentorna... Men vi får se hur det blir. Kanske går att lösa med Sthlm ändå, jag vill ju så gärna se konserten och framförallt träffa Sanna. :) Ett tag kvar ännu, men borde väl typ boka biljett snart ändå, men för vilka pengar då typ... Eh!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det finns biljetter till Gävle också! Håll koll på ticnet varje dag :-) Det stod ju att det var slutsålt till Enköping, men dagen efter var jag in och kollade och då fanns det så.. håll utkik! Kraaam <3

2011-10-13 @ 15:57:56
Postat av: Carro

Jennifer: Jaa, du hade så rätt. Det fanns kvar till Gävle också. Jag kikade in nu och har bokat på mig en biljett. :) Så det känns gött! Kraaam <3

2011-10-14 @ 18:04:30
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback