Lugn vecka!

2011-10-30 @ 22:09:13
En ganska så lugn, tråkig och lång dag har det varit idag. Det var lite drygt inatt då va, när klockan slog tre så hoppade tiden tillbaka en timme. Suck! Ännu längre natt blev det och dagen har varit seg.. Enda roliga som hänt idag är zumban här ikväll, så underbart ju! :) Love it! Annars har jag bara kollat på massa tv.. 

Dags för en söndagsblogg också..
Måndag: Hök-frågestund 10.15-12. Plugg i bibblan!
Tisdag: Plugga!
Onsdag: Tenta - Hök 9-14. Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Inget planerat..
Fredag: Ida Longs release-spelning på gasklockorna, Gävle.
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Zumba 18.

Höstlovsveckan för folk, själv har jag dock inte höstlov. Men det märks ändå pga att det inte är någon dans, alls. :( Så himla tråkigt! Menmen.. De första dagarna blir det råplugg inför tentan på onsdagmorgon. Suck, måtte tentan gå bra nu. Please! Sen ska jag även iväg på en liten release-spelning, det ska bli väldigt kul. Ida, som jag dansar street för, släpper skiva och så. Ska dit med Maria som jag dansar med, kuul. :) Annars en väldigt lugn vecka, men det finns ändå massa småjoks att fixa..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback