Thursday!

2011-10-27 @ 23:38:02
Torsdagen har svischat förbi också. Började dagen med lite Bones, haha, så himla braa. :) En vecka till premiären av säsong7 nu också, iihi! Har även pluggat lite idag med, det går sakta men säkert framåt. Imorgon ska jag försöka få klart begreppen i civilrätten i alla fall, så kan jag börja läsa resten av böckerna. På kvällen här så åkte jag in till Gävle och Ackes för att dansa massa. :D Först raggan där vi gick igenom de senaste stegen grundligt, det var najs! Sedan började vi med en ny koreografi, haha, det var roligt! Ska bara försöka minnas allt till efter lovet nu med, eh. Latinon stod på tur sen.. Nötte massa på samban och cha-chan, det blir så bra va! :) Avslutade med jiven där vi även la på lite flera steg. Så roligt! Sprang sedan in på zumban också, de var väldigt få idag ju.. Skuttade runt där till nio-tiden, herregud så svettigt! Pratade lite snabbt med Lisa efteråt. Bytte om och tog sedan halv tio-bussen hemåt. I viken vid tio och mamma hämtade mig. Kollade på Unforgettable, så himla bra serie ju.. Nu ska jag släcka ner här.. :) Hörs mera imorgon!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback