Tid att andas...

2011-10-06 @ 22:40:16
Vilken dag det har varit alltså.. Heldag i Gävle. Tog mitt pick och pack och gav mig mot bussen till halv tio-tiden i förmiddags. Mot Högskolan för att träffa upp Sanna vid tio-tiden för lite plugg. Och vi fick mycket gjort, verkligen. Gjorde klart köprätten och skickade in den. Fixade även arbetsrätten, inte inskickad ännu men det fixar jag imorgon. Och vi skrev även klart rättegångsrapporten, som vi skickade vidare till killarna i gruppen och som nu är inlämnad och klar! Så tre uppgifter gjorde vi, det kändes gött! Plus att vi gjorde halva skadeståndsrätts-uppgifterna till nästa vecka. :) Woho, vi ligger före.. ;D Tröttnade vid två-tiden eller jag satt kvar till halv fyra ja.. Läste igenom kapitlen i civilrätten inför föreläsningen imorgon. Det går bra nu! Trallade sedan in mot stan för lite mat på donken och en liten snabbsväng på stan. :)

Mot Ackes, typ 1,5 timme innan jag började, haha. Satt där och mest väntade på att klockan skulle gå. Raggan vid sex-tiden och där repeterade vi massor och vi la även på massooor av steg. Jag skojar inte, det var verkligen asmycket steg. Herregud! Men det ska nog gå bra, hahaha. Efter det så väntade latinon, iih. Körde askul uppvärmning, haha. Sedan körde vi samban och repetera några gånger. Över till cha-chan, där vi la på massa nytt och sedan körde lite pardans. Heja, det går bra nu! Sist körde vi jive och la även på lite där. Najs! Så sjukligt roligt! Det blev ingen zumba idag, men jag satt kvar och pratade lite med Victoria, Cassandra och Markus och kollade nån dansdvd som var på tvn. :) Trevligt! Sedan bussen hemåt..



Sitter här nu och har knappt suttit här en timme än, men jag ska faktiskt stänga ner igen. Imorgon väntar föreläsning och kanske lite plugg, sedan får vi se. Hörs mera då i alla fall! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback