Trött men lycklig..

2011-10-03 @ 23:10:54
Jag och träningsvärken åkte in till Ackes och dansade tidigare här ikväll. Först streeten där vi repeterade allt vi gjort och gjorde det mer grundligt. Najs! Och vi började även med en till koreografi, jäklar alltså, det går fort. Snyggt kommer det att bli, när man väl får till det. :) Sedan var det jazzen där vi tjatade med de förbaskade piruetterna igen.. Jag var med lite mer denna gång, de börjar sitta åt höger nu men åt vänster är svååårt. Koreografin där vi la på lite flera steg, ett jäkla hopp som jag inte får till. Jag kommer fan ramla ihop som en klump på golvet, hahah. Sista timmen var det dags för lyrisk jazz.. Ont i kroppen och trött. Lite piruetter och sedan koreografin. Så himla fiin! Snurrarna från förra veckan sitter bättre.. eller då och då gick det skitbra och sen sämre, haha. La på massa nytt och nu ska vi rulla ner på golvet också... Hahah, jag ser ut som en klumpeduns men det ska nog lösas. Och mina knän, aaj.. Men åh så sjukligt snygg koreografin är alltså. Underbar att dansa ju! :D Fick sedan skjuts hem av Sofia, tack! :)

Fake it til you make it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback