Come out and play.

2011-10-23 @ 21:46:16
Den här helgen har gått fort och det har inte hänt så otroligt mycket. Pluggat lite. Fikat hos mormor. Kollat massa på Bones. Ja, en vanlig helg typ.. Händer inget vettigt! Tidigare här så var jag iväg på zumba, galet så roligt det är! :D Svettigt om inte annat.. Pratade lite med Lisa efteråt.. Najs! Hemma blev det True talent med mor.. Ida är grym va! :) Nu sitter jag här och kollar på Bones, igen! Vilket liv alltså! xD

Ny vecka framför oss också, så här ser min ut..
Måndag: Hök 10.15-13. Plugg i bibblan. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Inget planerat..
Onsdag: Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Ragga 18. Latin mix 19.10. Zumba 20.
Fredag: Inget planerat..
Lördag: Step/styrka 10.30(?).
Söndag: Zumba 18.

Jaa.. Sista föreläsningen i kursen imorgon, det känns najs! Sen är det bara massa plugg hela veckan alltså. Jag måste verkligen, alla böcker måste läsas och gås igenom. Veckan efter så är det tenta, så ja, måste begrava mig i plugget.. Annars är det mycket dans som gäller, iihi! Det blir nog en skön vecka va. :)


mys under strömavbrottet igårkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback