My heart is refusing me.

2011-10-09 @ 22:00:04
Inte hänt mycket idag. Suttit här och glott mest. Inget vettigt gjort fan.. Men ikväll här så var jag iväg på zumba i alla fall. Hade Irina denna gång då inte Lisa kunna.. Så himla roligt, de kör ju så olika, haha. Det var svettigt och jobbigt, och skrattat mycket gjorde vi också. :) Härligt! Pratade med I efteråt, lite om terminen och nästa termin. Kom även in på tävlingsdans igen... pardans denna gång. Hittar jag nån att dansa med så är jag välkommen att börja.. Hur kul skulle det inte vara med pardans?! Åh! Men nån att dansa med, svårt ju... gah, jag måste bestämma mig för hur jag vill göra och om jag hittar nån.. men nog pratat om det!

Väl hemma så åt jag med mamma och kollade på True Talent. Det är faktiskt bra ju.. Jag ser hellre det än Idol, haha. Och min favorit blev kvar, heja Ida! Grymt! Och nu sitter jag här och trycker.. Nyligen kollat på Let´s Dance Norge här. :) Och dagen, veckan, närmar sig sitt slut och jag ska söndagsblogga såklart...

Måndag: Plugga.. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Hök-seminarium 13.15-15(?). Step/styrka 17.
Onsdag: Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Hök 13-16. Ragga 18. Latin mix 19.10. Zumba 20.
Fredag: Hök-seminarium 13.15-15(?). Mika fyller år, grattis! ♥
Lördag: Pluuugga!
Söndag: Zumba 18.

En vanlig vecka framför mig.. Mycket plugg. Seminarium om jag känner för det, beror lite på uppgifterna. :) En föreläsning, om jag listar ut vart vi ska vara... haha, ska alltså inte vara i den salen vi brukar utan vi ska nån annanstans. Hm.. Sedan massa träning och daaans! Längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback