Do it on my own..

2011-09-30 @ 15:20:08
Högskolan imorse igen, föreläsning om arbetsrätt. Fick även lite information om vårens kurser.. Efter föreläsningen så gjorde jag och Sanna klart personrätten och skickade in den. Så najs! :) Kom hem strax innan två-tiden här. Kollar lite på Bones nu och bara slappar. :)

Och det är redan helg också, det har gått snabbt ju.. Helgen är verkligen fullspäckad också. Jobbigt men roligt. Min lilla Att göra-lista för helgen...

- Maila folk.
- Kolla upp göranssonska fonden.
- Göra klart köprätten.
- Påbörja rättegångsrapporten.
- Kika på seminarie-uppgifterna inför nästa vecka.
- Gå igenom mikro-kompendium.
- Träna piruetter.
- Packa väskan inför Bollnäs Ess.
- Lör; Bollnäs Ess 9-17.
- Sön; Zumba 18-19.
- Blogga
..

Jag har lite att göra med andra ord. Kanske dags att börja med nåt, haha.. Får se hur långt jag kommer komma med listan. Hela dagen imorgon går ju typ bort i Bollnäs.. Menmen, de mesta ska jag väl hinna med. :) Let´s go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback