Gårdagskvällen..

2011-09-09 @ 14:38:15
Det blev inget inlägg igår när jag kom hem.. Jag var ju som sagt iväg och dansade i Gävle igen, men jag var alldeles för trött när jag kom hem så jag la mig istället..

Mina två timmars dans slutade även här i tre timmar, haha. Det går bra nu! Först hade jag ragga med Lisa, vi körde mest igenom den koreografi vi hade och la på några nya steg. :) L tyckte även att de som ville fick komma på hennes zumba en timme senare.. Lektionen slutade vid 19 och vi hade sedan 10minuters vila innan latino med Irina började.. Vi körde bachata på uppvärmningen, åh! Sedan körde vi på med samban och cha-chan, la på väldigt mycket nytt. Så himla roligt alltså! Lektionen tog slut alldeles för fort.. Slutade vid 20.10 och zumban började vid 20, men jag och V hoppade in och körde zumba fram till 21-tiden. Haha, så galet kul ju, men gud så svettigt och jobbigt! Pratade lite med Lisa efteråt och sedan tog jag och V sällis därifrån.. Halv tio-bussen hemåt och var hemma strax efter tio-tiden. Jag duschade direkt och sedan orkade jag inte mycket mer så jag gick och la mig...

Men åh, lycka och glädje! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback