Låång dag va!

2011-09-29 @ 23:24:17
Åkte in till högskolan runt lunch-tid. Raka vägen till bibblan. Fick sällskap av Roxana en stund innan Sanna dök upp. :) Och vid halv två så kom killarna i vår grupp med.. Grupparbete stod på tur. Vi kikade igenom de sista uppgifterna på fastighetsrätten och det var svårt men vi fixade väl de flesta. Vid halv fyra lämnade vi bibblan och jag o Sanna slog oss ner och åt ute i korridoren. Vid 16.15 var det dags för seminarium. Det var najs! Läraren pratade som fan, ingen behövde typ svara nåt och vi slutade en halvtimme tidigare. Lovely!

Mot Ackes direkt för att dansa. Ragga först och det var mest repetition där, men det var la najs det med. Fast det som jag ville ha genomgång på gick vi inte ens igenom, det nyaste från förra veckan, för vi hann inte.. Sedan latino och det var också najs. Vi körde lite pardans, haha, herregud. Det gick tillslut och tydligen ska det vara med i själva uppvisningen så. Kul! Avslutade med ett svettigt zumba-pass. Sååå roligt men ack så jobbigt. Pratade lite med Lisa efteråt innan jag var tvungen att lämna stället och skynda till bussen.. Fick hämtning av mamma på resecentrum vid tio-tiden. :)

Nu sitter jag här men ska faktiskt ta och släcka ner. Imorgon väntar en föreläsning och lite grupparbete. Klockan står på ringning vid halv sju, suck! Så, gooodnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback