Mycket att göra..

2011-09-01 @ 22:22:31

Det blev högskolan en sväng på eftermiddagen idag också. Jag träffade Sanela där det första jag gjorde, chockad om något. Visste inte att hon skulle börja där, haha. Så det var trevligt! Sedan väntade jag in Sanna och vi letade på våran sal. Det var dags för första gruppseminariumet. Det gick väl najs, väldigt segt men.. Slutade vid tre och då tog jag mig in till stan, igen.. Jobbigt att gå runt där ju, när det är samma saker som i måndags.. xD haha. Liten mat i magen på donken och sedan till Ackes en timme innan jag började. :) Dansade där i två timmar och sedan bussen hemåt.. Det blev mat direkt och nu är jag placerad här och framför Bones. Yeah! Ska kika igenom allt en sista gång här nu, för imorgon är det tidigt in till högskolan.. Föreläsning vid 8, suck! Så säger godnatt här nu så skrivs vi mer imorgon!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback