Oplanerad och mysig dag!

2011-09-03 @ 19:37:21

Vaknade nån gång runt nio-tiden av att Sara, Bonnie och Jennie smög runt i lägenheten. De skulle iväg på olika saker, tidigt.. Jag låste dörren efter dem och la mig sedan en stund igen.. En timme senare var jag nog uppe igen, alla andra sov. Åt frukost för mig själv, tänkte att de skulle vakna nån gång men icke.. Duschade och fixade mig. Jennie ringde och hon var klar med det hon skulle göra så jag packade ihop väskan och drog in till stan och mötte upp henne. Klockan var nog strax innan tolv.. Möttes upp på centralen men åkte vidare till Gamla stan för vi tänkte fika/äta där.. Men det blev så att vi gick upp på söder och till Brasco istället. :) J åt lite och vi satt där och slappade ett tag.. Sedan tog vi oss ut på en promenad på söder. Jag visade var Jessica bodde, pekade även på vart MLP låg och träffade på Ullis utanför, fiina! Vi gick vidare, igenom Vitabergsparken och sedan längs vattnet ner till Slussen igen. Åh, så vackert Stockholm är! Så mysigt att gå där med en bästa vän! ♥ Sara ringde när vi gick runt och vi skulle möta om henne och BonnieBrasco lite senare.. In på ica vid slussen för nåt att tugga på och sedan tog vi bussen upp tillbaks till Brasco, haha. Träffade Linnéa och Sofie där också, trevligt! Just då så kom även Jenny/Velvet så hejade på henne och frågade lite hur giget på Café Opera gick, och sedan pratade vi på massa. Hon är så härlig att prata med ju, åh! :) S och B kom, även B´s kille var med, najs! De åt och vi satt där och pratade.. Mika och Annika kom efter ett tag. Kollade lite klipp från Saras och Mickes gala, iih. Sedan drog jag, A och M vidare in till stan och in på NK för att hälsa på Marie igen. Fina människa alltså! :) Sedan tog vi bussen hemåt... De andra blev lite sena så vi åt lite mat i väntan på dem.. Strax innan åtta så kom Micke, Jennie och Sara hem i alla fall. Då drog jag, Annika och Micke iväg till Willys för att köpa lite godis. Pratade massa om allt, så behövligt ju! När vi var tillbaks så hade även Bonnie kommit tillbaks och då blev det dags för tacos. Mums alltså! Riktigt mysigt att vara samlade allihopa ju! ♥ Efter det så firade vi B lite också, för hon fyllde veckan innan.. Så hon fick present och så.. :) Pratade lite till innan vi gick och la oss..






Bild 2 o 5: Jennies. Bild 3 o 4: Mikas.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Promenad på söder hjärta. Världens bästa..

Saknar dig. Saknar Sthlm. <3

2011-09-04 @ 18:50:08
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback