Plans for the day!

2011-09-11 @ 12:04:53
Jag har hamnat här igen fast jag sa till mig själv att detta var det sista stället jag skulle hamna på idag men ja, här är jag. xD Kollar lite på SYTYCD, det är finalavsnittet. Grymt! Snart väntar duschen, så dagen får börja på riktigt liksom.. ;D

Planer..
- Plugga massa..
- Lägga in bilder på fb.
- Zumba vid 18.

Ja, inte så mycket att göra men lagomt ändå. :) Hoppas få allt gjort i alla fall, så det är väl bara att börja känner jag. Hörs nog senare igen!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilken SJUKT fin header du har hjärtat!



saknar dig! Telefona någon dag? Puss <3

2011-09-11 @ 14:07:22
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback