Plugget rullar på!

2011-09-15 @ 21:49:55
Igår hade vi som sagt dubbelföreläsning. Lite segt, hade hellre satt ihop dem två ju, haha.. Men det var roliga föreläsningar, den handlade om köprätt. Gick igenom köplagen, konsumentköplagen, konsumenttjänstlagen osv. Så himla intressant och roligt alltså! Jag tror faktiskt att jag tycker om den här kursen. Och jag har lärt mig massor hittills!

Idag så träffade jag gruppen på högskolan och vi fixade uppgifterna till seminariet imorgon. Vissa var lättare än andra, men det fick gå ändå. Vissa är vi lite osäkra på men kan ju hoppas att vi inte får svara på de uppgifterna imorgon, haha. Nu i skrivande stund så håller jag faktiskt på och renskriver uppgifterna så jag har lite koll liksom. :)

Imorgon väntar då seminarium, på eftermiddagen. Segt på en fredag liksom, men det går fort. Och i helgen ska jag fixa uppgifterna i Personrätten och skicka in, även läsa ikapp i boken så jag hänger med ordentligt.

Kul kul! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback