Tingsrätten...

2011-09-20 @ 21:09:32
Ja, igår var jag och min grupp på ett rättegångsbesökGävle tingsrätt. Haha, kändes väldigt skumt må jag säga. Intressant ändå och se hur det går till, men ja, jag ska nog aldrig sätta min fot där igen liksom.. En gång får räcka! Det är bara att skriva en rapport om allt nu, hjälp.. men det går väl, kanske. :)

Och idag hade vi dubbelföreläsning. Segt som vanligt. Föreläsningarna handlade om fordringsrätt denna gång. Intressant men det var otroligt mycket att hålla reda på.. Herregud! Men jag tror ändå att lite fastnade i alla fall. :) Imorgon ska jag träffa gruppen och vi ska fixa uppgifterna till seminariet som är på torsdag.. Segt verkligen! Menmen, det är bara att bita ihop och köra på... :)


påväg till bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback