Tisdag!

2011-09-27 @ 21:23:06
Äntligen funkar 3's nät igen.. Jag har försökt nån timme att komma in på internet utan framgång. Men nu så.. :D

Varit på högskolan typ hela dagen. Seminarium på eftermiddagen, som inte gick så bra dock, haha. Och sedan satte vi oss i bibblan för grupparbete.. Gick igenom uppgifterna i fastighetsrätten till seminariet på torsdag. Mycket svårare än vad vi trodde att det skulle vara. Och det var nån vi inte kunde alls... Vid halv sex-tiden så gav vi upp för dagen, men vi ska träffas på torsdag igen, runt 13-tiden för att fixa de sista uppgifterna innan seminariet. Fast jag och Sanna ska träffas lite tidigare och fixa klart personrätten och även köprätten. Najs, det lär bli en lång dag... Men i alla fall, var hemma i viken vid halv sju och då hämtade mamma mig. Och vi köpte med oss donken hem, mums! Sedan dess så har jag kollat massa på Bones och bara väntat på att nätet skulle börja fungera igen..

Ska kika igenom allt här på datorn nu och sedan fortsätta kolla på Bones.. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback