Söndagsblogg.

2011-09-11 @ 22:32:15
Mina planer för dagen har inte gått så bra tror jag, jag har varken pluggat eller lagt in bilder.. Men jag har i alla fall rensat ut vilka bilder som ska in på fb, men det tar sån tid att lägga in dem så det har jag inte orkat.. xD Var iväg på zumba tidigare här ikväll. Åh, love it! Efter det så blev det tacos med mamma och True Talent på tv. :) De enda braiga med programmet är ju deltagarna och coacherna (Pernilla! ♥). Hela produktionen suger annars och programledaren är så sjukt dålig, herregud vart har dem hittat han..?! XD haha. Får se om man sitter bänkad nästa söndag.. tror det faktiskt!

Nu börjar söndagen lida mot sitt slut också, skööönt! Imorgon väntar det en ny vecka, fullspäckad. Veckoplaneringen kommer här...

Måndag: Träffa gruppen, bibblan 11. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Hök-seminarium 13.15-15. Step/styrka 17.
Onsdag: Hök 10.15-12 och 13.15-15. Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Träffa gruppen, bibblan 11. Ragga 18. Latin mix 19.10.
Fredag: Hök-seminarium 13.15-15.
Lördag: Inget planerat...
Söndag: Zumba 18.

Jag tycker att jag har mycket skola denna vecka, haha.. Och jag går inte ens hela dagar, eh. Det blir nog bra! Mycket dans och träning också, helt fantastiskt! Och en lugn helg, det kan jag behöva efter den där veckan..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback