Rubriken hittas inte...

2011-09-07 @ 22:03:13
Jag har egentligen ingenting att skriva här va... Var in till högskolan en sväng idag för vi tänkte fixa uppgifterna till grupp-seminariumet imorgon, men vi fick inte tag i boken där uppgifterna finns så det gick inte alls.. Mailade läraren och sa att vi inte kan komma pga att vi inte gjort nåt. Kändes inte bra alls, men vad ska man göra...?! Vi kommer få en extra uppgift troligtvis.. Hem efter det och jag var och tränade här ikväll, aerobic latin moves. Så galet kul! :) Sedan har jag slappat här vid tvn och datorn..

Juste, jag har bestämt mig för hur jag gör med lyrisk jazz också. Jag ska gå den! Jag kommer fan ångra mig annars, haha.. Alla pratar om utveckling och utmaning, och jag är så pepp alltså. Åh! Betalade kursen idag så nu finns det ingen återvändo! Hit me! ;D

Nej, om man skulle ta och kolla på någon film eller nåt. :) Inga direkta tider att passa imorgon ju... Dansa på kvällen bara, men det är då.. Film var det ja, men vilken..?! hmm..


miss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback