Göransson Arena.

2012-04-30 @ 20:40:29
Jag tänkte ta och berätta lite om konsertenarenanfredag, 4 maj. Det är alltså Kulturskolans jubileumskonsert, Sanna Nielsen är gästartisten. Och även vi ska medverka i konserten. Fantasy- och jazzgruppen är med, så det är tre danser som gäller.. En jazz, en afro och en disco. Det ska bli så jäkla roligt! :D


Runt 500 elever ska finnas på scenen, det är liveorkester som gäller, Kråkan & busarna medverkar och Sanna som det stora dragplåstret. Två konserter är det som ska göras. En på dagen för alla Sandvikens grundskoleelever, runt 4000st. Och en på kvällen för allmänheten. Nervöst med så mycket folk men oj vilken upplevelse det lär bli!

Nu till det roligaste och häftigaste med detta.. En av mina högsta drömmar går i uppfyllelse denna dag. Ni som känner mig vet hur mycket jag tycker om Sanna och beundrar henne och allt. Så... Vi ska dansa bakom Sanna i I'm in love, i slutet på låten. Jag dog när jag fick höra det, detta händer ju bara inte.. Jag ska få dansa bakom självaste Sanna Nielsen!! Snacka om att den dagen kommer att bli ett minne för livet! LÄNGTAR!!! ♥


fyra år sedan..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej men SHIT vad roligt och häftigt! Önskar jag kunde ha varit där! Kram

2012-05-01 @ 12:09:55
Postat av: Mika

Så himla glad för din skull hjärtat!!! shit vilken uppelvelse! Puss! <3

2012-05-01 @ 12:39:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Annika

Åååå, vad irriterad jag blir på skolan som lägger det viktigaste på hela kursen på fredag. Det suger brutalt! Jag hoppas att någon filmar så att jag kan titta på det senare och drömma mig in i att jag var där!

Det kommer bli helt fantastiskt. Du är bäst!

Puss!

2012-05-01 @ 19:33:36
Postat av: Maria

åååh vad skoj att få dansa bakom Sanna! du måste verkligen berätta sen hur det var :)

2012-05-02 @ 15:21:54
URL: http://snyggingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback