Måndag och Tisdag!

2012-04-11 @ 12:39:51
Det blir inte så mycket blogg här känner jag.. det händer inte så mycket eller så händer mycket, men sammsamma (eh, stavning?) ju, haha. I måndags körde vi dansrep med fantasyn, körde bara en timme och vi var ju utan Irina.. Så repeterade de nya stegen och kollade placeringar, haha. En glass på hemvägen sen. Resten av måndagen spenderade jag med massa filmer, najs. Igår så var jag i Gävle hela dagen. Först en sväng i skolan, pluggade lite.. sedan en sväng på stan innan jag tog mig till Ackes. Hade fantasy mellan 18-19.45.. dansade igenom alla tre koreografierna och fick lite fler steg på jazzen och stav-dansen. Så roligt! Vid åtta så var det zumba-dags och innan där så dök Lisa med bebis och pojkvän upp. Åh, så roligt att ses, och så söööt lillbebisen var, åh! :') Körde sedan en timme zumba och lite prat med Lisa och Irina innan jag lämnade stället. Bussen hemåt.. Kollade lite på Mamma Mia! innan jag somnade gott..

Nu sitter jag här och glor, ska väl in till skolan senare och sedan dansa ikväll!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback