Morgonpigg eller...

2012-04-06 @ 17:39:03
Gårdagens dansrep gick toppen och det blev bestämt då att vi skulle träffas idag också. Så imorse hämtade jag upp Pernilla och Frida och åkte in till Gävle. Ja, vi var på Ackes redan vid 7.30 imorse. GALET!!! Det var vi, Helena, Viktoria, Elin och Irina.. Men vi behöver repa, och folk jobbar så olika tider och det var den enda tiden vi kunde få till.. Hahah, lite trötta var vi allt men det gick över ganska så fort. Roligt hade vi i alla fall! :D V drog iväg till jobbet vid halv nio medan vi andra körde på en timme till.. De två danser vi ska uppträda med är nästan klara nu, någon åtta kvar bara. Alla placeringar är satta i alla fall! Toppen! Det är jazz-dansen och stav-dansen som gäller, woho! Bestämde även att vi alla ska träffas på måndag och dansa igenom allt, utan Irina då, så hon lämnade skivor till oss.. Skojsigt!

Hemma strax efter tio-tiden, duschade och fixade mig. Vid ett så var det lunch hemma hos mormor och Birger. Åh, så mätt man blev! Sedan även lite fika innan vi tog oss därifrån.. :) Sedan har jag kollat lite på Bones, säsong6 är slut nu också. Får se vad kvällen har att erbjuda då!

Glad Påsk från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback