Dansdansdans!

2012-04-18 @ 23:58:03

Dansat varje dag än så länge den här veckan. :D

I måndags så repeterade vi massa på streeten och la på de sista stegen i introt på den streetiga-dansen. Och vi bytte typ låt på lockingen, det blev en speedad locking. Gud så jobbigt men roligt! Streetjazzen missade jag, för jag had dansrep med fantasyn. Tråkigt att missa streetjazzen när Ida la på hela introt.. :/ Men vi behövde repa igenom våra två danser, så det gick najs! Sist hade jag jazzen, där vi la på massor av steg på queen-dansen, så himla roligt! Det blir bra! :) Igår var det dansrepBolaget här i Sandviken, där vi ska uppträda nu i helgen. Det var najs att få testa på scenen, lite mindre än räknat så vi gjorde lite justeringar.. Dansade igenom båda danserna några gånger och det blir nog bra tror jag! :) Och ikväll här så var det dans igen, zumba vid fem-tiden, så roligt! Och senare var det fantasy med hela gruppen. La på massor av steg på discon, åh wow det blir så snyggt! Dansade igenom käpp-dansen sen.. Slutade strax efter nio-tiden eller uppträdande-gruppen stannade och vi lärde Montana de nya stegen inför fredagen. Slutade vid halv tio, bussen hemåt.. Imorgon kör vi dans igen, latino bara! Sedan uppträdande på fredag och lördag. Wow!

Dancing for my life!


Längtar till 4maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback