Dansterminen är igång!

2012-08-26 @ 22:46:00
Idag har jag hängt på Ackes hela dagen typ. Det blev fem timmar dans och ingen är lyckligare än jag! Hur underbart som helst ju! Äntligen, det känns så skönt att vara igång. Första kursen var modern övade och den var jag livrädd för, har aldrig dansat det förut, men det var faktiskt lättare än jag trodde den skulle vara. Än så länge i alla fall. Rolig koreografi ju, går lite snabbt ibland bara! Contemporary jazz forts/övade efter det, så himla roligt. Lite svårt dock, men det är ju då man utvecklas. Efter den blev det feminin vibe nyb/forts, åh älskade kurs. Underbar lektion och koreografin var fab! Sedan väntade två timmar jazzbalett, först nyb och sedan forts. Fast första timmen åt jag lite, pratade med Emma och kollade mest, men andra timmen dansade jag. Lite svårt faktiskt, men utmaning som gäller.. Helt slut efteråt! Pratade lite med Ida, Emma, Marcus, Frida, Montana och Annie innan jag drog till bussen och var hemma strax efter nio-tiden.. 
 
Imorgon väntar tre timmar dans. Lycklig brud! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback