Galen vecka!

2012-08-12 @ 21:48:00
Helgen har sprungit förbi och jag har inte gjort något vettigt alls. Och det är ny vecka imorgon så jag tänkte söndagsblogga här nu.. Den kommande veckan är bara helt galen, herregud!
 
Måndag: Omtenta- Mikro teori 9-14. Plugga! Zumbadejt med Emma 17. Zumba 18. Barndansträff 19-21.
Tisdag: Omtentor- MF2 och Externredovisning 9-14. Träffa Ida 16. Dansfys 18.
Onsdag: Barndansträff 15-17. Zumba 17. Plugga!
Torsdag: Omtentor- Eko. styrning 9-14. Barndansträff 16-18. Dansfys 18.
Fredag: Inget planerat.. än.
Lördag: Sthlm! Diggiloo med Jennifer! ♥
Söndag: Åker hem.. Plugga!
 
Som sagt, en galen vecka va! Så om jag inte uppdaterar här så vet ni varför... jag försöker överleva veckan liksom! Jag ska stänga ner nu och plugga lite, så jag är någorlunda förberedd inför morgondagen.. Vi hörs när vi hörs, kanske nån dag i veckan eller på söndag igen.
 
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback