Sista träffen.

2012-08-23 @ 21:52:56
Igår var jag in till Ackes och tränade.. Det var zumba som gällde vid 17-tiden. Irina och Vahidin körde, även Madde och jag.. Så himla roligt och svettigt blev det.. Det var sista gången innan terminen drar igång nu. Efteråt hade vi barndansträff igen, sista nu innan det är dags.. Kollade upp hur många som var anmälda på alla grupper och vilka som blir av. Bestämde danser till alla och vi gick även igenom en ny dans, najs! Emma och jag pratade lite med Irina innan vi tänkte gå men vi blev kvar en stund. Pratade mer med Irina, Vahidin och Johanna, trevligt! Det blev nio-bussen hemåt...
 
Och idag var jag in till Ackes efter lunch för att träffa Jenny lite, vi försökte planera kurserna och det gick sådär.. Kom hem runt halv fyra-tiden och sedan dess har jag suttit och letat låtar typ.. Håller på fortfarande och blir galen snart, så himla svårt!! Det här kommer att gå åt skogen va... Ger upp för kvällen snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback