Veckans första dag..

2012-08-20 @ 22:26:58
Idag mötte jag upp Madde på resecentrum och vi tog bussen in till Gävle vid 14-tiden. Mot Ackessöder, fast vi fick reda på sen att vi kunde varit i stan menmen..Vi kollade igenom barndansskivan lite, försökte få nåt gjort men inte så mycket hände, haha. Körde lite zumba också.. Vi begav oss sedan till lokalerna i stan och kom dit strax efter fyra-tiden och placerade oss i omklädningsrummet och pratade massa.. Emma kom efter en stund och sedan skulle E och M träffa Irina.. Så jag slog mig ner ute i foajén och fick sällskap av Linnéa, najs! Fick tillbaks mitt usb-minne och en MoD-dvd av Vahidin med, tack! Vid 18-tiden så var det dags för zumba.. Denna gång var vi många som körde.. Irina, Vahidin, Emma, Madde och jag. Haha, så roligt! Svettigt som alltid men det är bara roligt ju.. :D Gick igenom några danser efteråt innan jag och Madde tog bussen hemåt..
 
Imorgon blir det träning igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback