Dance the night away!

2012-02-06 @ 22:32:16
Det blev massa dans här ikväll va.. Street första timmen, och det var ganska många som saknades tror jag. Uppvärmning först, som alltid. Den streetiga-koreografin stod på tur först, dansade igenom det vi hade och la sedan på ett gäng steg. Det blir nog bra när man får till det. Och vi avslutade med att dansa igenom locking-koreografin några gånger, så underbar ju! :D Streetjazz andra timmen.. Nån konstig och jobbig uppvärmning, haha. Och koreografin på det, dansade igenom det vi kunna ett x antal gånger. La på massa nytt och dansade det, finslipade lite steg också. Åh, så snyggt dettta kommer bli alltså, när allt sitter då! :D

Sedan sa jag hejdå till folk som försvann in på jazzen, jag tog ju bort den förra veckan.. Jag tänkte vänta på min buss och pratade med Vahidin i väntan.. Han tyckte verkligen att jag skulle gå jazzen ändå, och typ tvingade/drog med mig till salen, haha. Stod och kollade lite, sen skulle alla gå ihop två och två.. Kruxet var att de var ojämnt antal och V sa att jag ville, men icke.. Det sket Irina i och räknade med mig, hahaha.. Så ja, jag blev kvar på jazzen också. Skulle göra padeboure + piruetter mot varandra. Sedan körde vi en kombination över golvet. Sist koreografin, dansade igenom allt och fick sen massa nya steg innan vi repeterade det gamla. Fick dansa den några gånger på slutet. Najs! Dansen sitter bättre nu va! :) Pratade lite snabbt med Irina efteråt och jag får gå kvar om jag känner för det.. så ja, jag kommer nog gå nästa gång också. Det var roligt ju!

Dansdansdans.. åh, jag blir så lycklig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback