Lördag!

2012-02-25 @ 14:40:44
Jag är trött va. Det blir en lång dag. Efter lite om och men så var jag in till högskolan imorse, mamma skjutsade mig. Omtenta-dags. Segt värre ju.. Statistiken som gällde, den andra deltentan. Det gick nog inte så bra, som väntat då. Gick sedan ner på stan och kikade runt lite.. Det blev ännu ett par jeans på veromoda, najs! Också blev det en bok på Åhléns bokrea. Angelina av Andrew Morton. Och kikade även knäskydd igen, men storleken jag skulle ha var slut så måste kika i valbo typ.. :) Sedan bussen hemåt och en promenad hem. Hemma blev det lite fika för mig själv.. Sedan åkte tvn och datorn på, och här blir jag väl kvar hela kvällen..

Ikväll blir det väl melodifestivalen också. Och lite köpmat hoppas jag på! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback