Lovely kväll!

2012-02-29 @ 22:28:48
Vårjackan åkte fram idag när jag gick till bussen. Så underbart väder alltså! ♥ Det var dags att åka in till Gävle och Ackes igen. Josefine och jag körde zumba vid 17-tiden.. Skulle ta det lugnt men det gick ju inte alls, haha. Svettigt värre och galet roligt ju! Hoppade över avslappningen i slutet och sprang och bytte om. Det var dags för fantasy 18.15.. Nästan hela gruppen var där.. Kort uppvärmning och lite diagonaler. Sedan dansade vi jazzen i ungefär 1,5 timme. Bara repeterade massa, både det gamla och nya. Fick placeringar för de gamla stegen.. Herregud! Mycket att hålla reda på nu.. men så snyggt det kommer att bli. Sedan körde vi igenom discon några gånger bara, innan vi var klara för kvällen. Det blev två timmar som Irina sa från början.. Så roligt ju! Åkte sedan hem med Emma, Frida och Pernilla som också bor i viken.. Najs ju! :)

Nu kollar jag på Body of proof, eller paus nu men i alla fall!
Pusshej!


jag hittade webcamen på datorn, hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback