Marry The Night!

2012-02-05 @ 21:04:04
Dagen har varit kort typ, haha. I eftermiddags åkte jag in till Gävle, tog en sväng på stan innan jag begav mig till Ackes. Älskade ställe alltså! Pratade lite med Ida direkt. Slog mig sedan ner i soffan och Caroline kom ut efter sin lektion sen. Slappade en timme innan det var dags för oss att dansa. Klockan slog 17 och feminin vibe väntade. Uppvärmning, vouge-koreografi, körde lite modell-walk typ och sedan koreografi.. La på nån åtta till och det blir så snyggt när man får till det alltså. ;D En timme gick för fort och fick sedan sällskap av C till bussen.. Hemma strax efter sju-tiden och då blev det mat.. och har nyligen kollat på finaste Sanna i Så ska det låta. :) Får se vad som händer nu då..

Nu: söndagsblogg va!

Måndag: Nyhetsmorgon på tv - Ida Long medverkar! Tandläkarn 13.30. Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Zumba 20. Sara fyller år - grattis!
Onsdag: FIPA 13.15-16. Fantasy 20. Body of proof på tv!
Torsdag: MF2 13-16. Latino 19.10. Unforgettable på tv!
Fredag: FIPA 13.15-16.
Lördag: Step/styrka 10.30? Mello på tv - heja Sonja!
Söndag: Feminin vibe 17.

Veckan ser ut så.. Mycket dans och mycket skola. Som vanligt då. Inte hemma förrän vid 22 på vardagskvällarna, otroligt segt ibland menmen har valt det själv. :) Kanske att jag springer förbi badet på lördag för lite träning också, saknar't! Och ska förbi Valbo nån dag med, och troligtvis träffa Lisa också om vi får ihop det. :) Annars händer nog inte så mycket mer, eller jag hinner nog inget mer, haha..

Pusshej!


bild snodd från svt.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback