Söndagsblogg!

2012-02-19 @ 20:42:58
Inte hänt så värst mycket under helgen eller under dagen som varit. Var iväg och dansade lite ikväll här. Feminin vibe som gällde, att det ska vara så svårt alltså. Jag satt och kikade på lite också, och lärde mig de nya stegen så.. Det blir nog bra tillslut, hoppas jag. Fick sällskap med Caroline på bussen hem, trevligt! :) Kikade lite bingolotto när jag kom hem för syster messade om att bengtzing var med.. Och nu kollar jag in Så ska det låta och senare blir det Dirty dancing. Najs! :)

Dags att söndagsblogga också! Jag har nog den galnaste veckan på länge framför mig nu. Ingen jag ser framemot, så jag hoppas verkligen jag överlever den. Galen är väl bara förnamnet egentligen. Kolla in bara...

Måndag: Plugga! Träffa Lisa, Gävle. Street 18. Streetjazz 19. Jazz 20.
Tisdag: FIPA 13.15-16.15. Plugga! Zumba 20.
Onsdag: MF 13-16. Plugga! Fantasy 20. Body of proof på tv!
Torsdag: Omtenta - mikro analys 9-14. Start - hemtenta i MF1. MF 13-16. Plugga! Latino 19.10. Unforgettable på tv!
Fredag: FIPA 9-12. Plugga statistik och hemtentan.
Lördag: Omtenta - DAS 10-15. Plugga hemtentan. Mello på tv!
Söndag: Plugga hemtentan. Feminin vibe 17. Så ska det låta på tv -Sonja är med!

Ja, ni ser ju hur den ser ut! Fyra föreläsningar väntar, tror jag. Vet inte om MF-föreläsningarna blir av för det står reservtillfälle och gästföreläsare på dem, hmm.. Två omtentor också, galet.. och jag ska hinna plugga till dem också. Lycka till där.. Och det ska skrivas en hemtenta under helgen också, den i första marknadsföringskursen. Kursen blir avklarad efter det! Najs! Så mycket skola som sagt.. Dansar fem kvällar också, så najs! Plus lite tv på kvällarna också, haha. Jag hinner nog inte med så mycket mer den här veckan, galet! Får se om jag kikar in här något...

Snart: Dirty dancing!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback