Tisdag!

2012-02-14 @ 17:15:37
Jag inviger nu min lilla rosa plutt, laptopen. Jag blev liksom lite tvungen till det va.. Jag satt vid den andra datorn först, batteriet är svindåligt i den och laddaren har slutat fungerat tydligen, så det sa poff så dog den. Haha, måste fixa en ny laddare eller nåt. Så nu är jag på denna, det går lite segt att skriva, allt är så smått.. xD Måste vänja mig!

Idag har jag annars varit in till högskolan. Jag är dock inte helt frisk ännu men kände att jag kanske var tvungen att åka in. Dubbelföreläsning liksom. Finansiell planering och analys på förmiddagen där vi gick igenom räntabilitets- och soliditetsstyrning. Lite intressant faktiskt. Lite lunch och vi skrev ut en bunt papper. Marknadsföring på eftermiddagen, så segt! Vi gav upp i första rasten och drog hemåt. Jag var hemma efter 15-tiden här.. Och inte gjort så mycket mer alls. Installerat lite grejs på denna dator bara.. :) Men nu ska jag stänga ner denna..

Resten av dagen: Kolla på film och slappa typ..


gammal bild.. har inga bilder på denna dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback