Veckan som kommer..

2012-02-26 @ 23:17:17
Jag höll nästan på att glömma ju.. Det är söndag och slutet på veckan. Jag måste ju för sjutton söndagsblogga, haha. Mycket viktigt typ!

Måndag: Plugga hemtenta. Valbo en sväng. Street 18. Streetjazz 19. Smash på tv!
Tisdag: Inlämning: hemtentan. Filmkväll med Sofia och Elin!
Onsdag: Plugga! Zumba 17-18. Fantasy 18.15. Body of proof på tv!
Torsdag: Bio med Maria, Gävle. Unforgettable på tv! A-K fyller år, grattis! ♥
Fredag: Omtenta - eko. styrning 9-14. Plugga! Fika o bio med Caroline, Gävle!
Lördag: Tenta - marknadsföring2 10-15. Hem till pappsen! Mello på tv!
Söndag: Plugga! Feminin vibe 17.

Sportlovsveckan är här, eller jag har ju inte sportlov men alla andra. Och det betyder ingen dans. Meeen som ni ser så dansar jag lite ändå. Ida kör ju sina klasser för hon kommer vara borta längre fram under termin. Och Irina ville köra fantasyn, vet dock inte hur länge vi dansar.. men hon sa typ 2timmar, mer om vi orkar, haha.. Annars ska jag försöka plugga lite och göra två tentor, måste ju! Och även umgås med lite vänner, det blir massa trevligt! :D Så det blir en najs vecka!


En bra låt som jag hittade på youtube precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback