Dance with me.

2012-01-22 @ 20:31:36
Ja, då var den igång igen. Den älskade dansen. Så underbart! Det är ju prova-på-vecka första veckan med början idag. Så kul ju! Så var iväg och dansade tidigare här idag, mellan 16 och 18. Jag provade Contemporary jazz forts/övade och Feminin vibe nyb/forts. Jazzen var rolig men otroligt svår, jag vet faktiskt inte om jag ska fortsätta på den. Tror dock inte det! Feminin vibe var askul! Lite svårt men stegen kommer nog när man får in stilen och känslan lite mer.. Den ska jag lätt fortsätta på ju.. :D Lycklig brud som lämnade dansskolan!

I veckan som kommer så väntar sju timmar dans till. Åh, vilken glädje! Jag längtar va, finns inget underbarare! dansdansdans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback