Det är mycket nu!

2012-01-31 @ 23:17:18

Jag hinner inte med datorn så bra, men det är väl skönt det med.

Gårdagen: Hände inte så mycket, satt mest vid datorn och försökte plugga men det gick åt skogen. Var in till Gävle och dansade; street, streetjazz och jazz. Roligt och jobbigt va! Avbokade mig dock från jazzen, för det blir för mycket. Så, det var lite kort om gårdagen!

Dagen idag har varit lååång. Vaknade sent och fick stressa lite, pappa skjutsade mig till bussen. Mötte upp Sannahögskolan vid 12-tiden, letade upp datasal och gjorde nästan klart hela repetitionsuppgiften. Sedan föreläsning vid 15.45, där vi repeterade massa från föregående kurser. Det var bra, både jag och S fick en aha-upplevelse. Gött! Slutade lite tidigare och vi kom därifrån runt 18-tiden. Mot Ackes och hängde där till zumban började vid åtta. En galet jobbig och svettig timme hade vi framför oss, jag och Josefine. Gud så roligt det är med zumba alltså. Love it! Bussen hem efteråt och var hemma till tio.. Datorn åkte på direkt och jag har fixat det sista på repetitionsuppgiften och den är nu inlämnad och klar. Mailat massa folk. Kikat in csn och jag får pengar imorgon, lycka! Och nu har jag nyligen kikat igenom allt här och ska släcka ner..

Imorgon: Hämta ut kursböcker, kanske! Föreläsning. Plugg/häng i skolan. Dans på kvällen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback