Dygnen...

2012-01-05 @ 14:31:47
Jag måste vända tillbaks dygnet alltså. Herregud! Jag har inte gått upp före 12 en enda dag det här året, inte bra. Går och lägger mig mellan 23-01, men somnar inte förrän 04-05.. Så segt! Måste ändra detta innan skolan börjar nästa vecka, för som det är nu så vaknar jag ju när föreläsningen är slut. xD Så får det inte bli! Och det har inte hänt så mycket under dagarna heller.. Kollat på Skilda världar en del, Valbo en sväng, telefonat med Jennifer, stan en sväng och massa tv-tittande. Lite ändringar måste ske, men det sker nog nästa vecka när lite rutiner börjar komma in. :) Skönt! Och en sak till, jag har tagit bort facebook-appen på iphonen, haha. Jag lever på den, inte bra alls och därför rök den från telefon.. :P

Ikväll ska jag till stan och träffa A-K, det ska bli mysigt! :)


nyår 2010/2011.

Kommentarer
Postat av: Mika

Nej vad mysigt!!! Ha det fint hjärtat!

2012-01-05 @ 14:45:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: A-K

Den där bilden har inte jag!!! Kan du skicka den? :) Kram på dig

2012-01-06 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback