Hit The Lights.

2012-01-29 @ 22:36:50

Idag blev det Valbo med mamma och mormor för att kika på en ny dator till mig. Min börjar braka ihop nu, haha.. Vi kikade på media markt, siba och elgiganten. Jag hittade en, en rosa dator blev det. Åh, ni ska få se nån dag här. :) Sedan fick jag skjuts in till Gävle och det dansades en timme innan jag tog bussen hem igen.. Lite mackor och tv väntade.. Reprisen av Copycat singers, Shirley är grym! Sedan Bones, åh så bra det är.. Nu kollar jag lite på Mysteriet på Greveholm. :)

Söndagskväll, och det är dags att söndagsblogga..

Måndag: Plugga! Street 18. Streetjazz 19. Jazz 20.
Tisdag: FIPA 15.45-18.30. Zumba 20.
Onsdag: MF2 13-16. Inlämning: Repetitionsuppgift. Fantasy 20. Body of proof på tv!
Torsdag: FIPA 15.15-18.00. Latino 19.10.
Fredag: Plugga, slappa eller nåt..
Lördag: Local Heroes-galan, Gävle ?
Söndag: Feminin vibe 17. Så ska det låta på tv - Sanna är med!

Så ser min vecka ut. Kanske träffa S och A nån gång innan onsdag och fixa lite med uppgiften. Annars är det tre föreläsningar som gäller, eftermiddagar också. Galna tider på tisdag och torsdag, suck. Fem kvällar spenderar jag i danslokalen också, längtar va! Sedan kanske det blir Local Heroes-galan på lördag, men vet inte riktigt ännu, ska kolla upp det mer. :) Annars är det tv och plugg som gäller i veckan, hoppas få mina kursböcker också. :) Det blir nog najs!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback