Happy!

2012-06-14 @ 23:54:46
Ja, jag var in till Gävle och Ackes ikväll igen. Kom dit strax efter fem-tiden och hängde lite.. Pratade med Jessica, Marcus och Ida i väntan... Vid 18-tiden var det dags för dansfysen och vi var hela tio personer där, det ökar på nu.. Samma lika grejer igen. Började med massa kondition som innehöll ragga, wacking och house. Roligt! Styrka och stretch på det. Sen massa balettövningar utan stång.. Massa styrka och ännu mer teknik, även kickar och lite hopp. Avslutade med en kvarts stretch. Fick stanna kvar en stund om vi ville köra lite koreografi, modernt. Så jag och en till dansade lite med Ida, grymt! Sedan tog jag sällskap med Ida igen och hängde på en bra bit hem till henne och stod och pratade lite innan vi skiljdes åt. Trevligt! :) Bussen hemåt sedan och jag var hemma strax efter tio-tiden. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback