Tisdag!

2012-06-19 @ 22:44:00
Vaknade runt tio-tiden och in i duschen direkt.. Kollade sedan lite på tv, messade med Ida, packade väskan för dagen och åt lite grann.. Sedan cyklade jag til resecentrum och tog bussen in till Gävle. Var där runt halv fyra och kikade runt lite snabbt där. Mötte upp Ida vid fyra och vi drog till Konsum för att köpa nåt att tugga på.. Sedan vidare till kvarnparken och vi slog oss ner i gräset vid ån. Mysigt värre! Satt där och åt och pratade om allt och inget. Riktigt trevligt! En timme senare gick vi och köpte en glass för att sedan ta oss till Ackes där vi satt och pratade en stund också. Fint!


Vid 18-tiden var det dags för dansfysen och vi var ett 20-tal idag.. Lite chockad va! Så vi var i stora salen för att få plats.. Jag körde inte helt hundra idag för jag har gjort illa foten, överansträngt den eller nåt.. Men annars var det bara att köra på.. Massa kondition och styrka, en del teknik och sist stretch. Så himla roligt alltså! Blev sedan kvar med Emma och Marcus en stund.. Pratade och bara slappade.. :) Sedan nio-bussen hemåt.. Mat här hemma direkt och sedan hamnade jag här vid datorn.. Ska kika igenom allt en sista gång här innan jag ska släcka ner.. :)

Pusshej!
Trackback