Dansigt värre..

2012-03-23 @ 15:26:37
Mycket träning denna vecka, lite utöver det vanliga..

Körde ju zumba i tisdags, jag och Josefine.. Roligt, roligt! Blev lite mer sugna och vi körde ett till zumba-pass i onsdags. Och igår kände jag för att köra zumba igen, haha. Älskar't! Så det har blivit tre zumba-pass bara den här veckan, än så länge. ;) Annars har jag hunnit med lite dans också. I onsdags så hoppade jag in på en av Irinas danslektioner igen och repeterade hiphopen med henne och hennes elever. Så himla roligt ju! Sedan var det fantasyn på kvällen, så kul! Vi gick igenom discon lite för oss själva, sedan uppvärmning, kickar och diagonaler. Dansade sedan jazz-koreografin några gånger, gick igenom stegen noggrant och sedan fick vi lite fler steg mitt i.. Svårt ju! Sist så dansade vi igenom stav-koreografin, det vi mindes från förra veckan och la på lite steg utan stavarna. Det går snabbt men åh så roligt! 1,5 timme går alldeles för fort liksom.. Från och med nästa vecka så kör vi fantasyn två gånger i veckan, yeah! Och igår efter zumban så var det latino som gällde. Chacha-uppvärmning och sedan repeterade vi samban och chachan massa.. Gick igenom vissa steg och sådära, det blir nog bra tillslut. Sista kvarten så dansade vi tangon, repeterade massa för de var många som var borta förra veckan. Fortfarande helt underbar ju! Längtar till nästa vecka, hoppas vi lägger på fler steg då! :D

Det var min dansvecka, eller jag ska köra zumba igen på söndag!
Woho! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback