8/3 - Ida på Spegeln!

2012-03-12 @ 12:41:42
Jag och Josefine satt kvar på Ackes en stund efter dansen, eller en timme ungefär.. Lämnade stället strax efter halv tio och gick mot Spegeln och första dagen på Push-festivalen för att se Ida Long! Betalade in oss och hittade Victoria och hennes vän Hampus direkt typ och slog oss ner vid dem. Lyssnade på nån konstig DJ innan klockan slog 22 och det var dags att gå in till spelrummet där scenen var. Det var dock inte så mycket folk alls.. Strax efter tio så entrade Ida scenen/golvet. :) Bjöd på några låtar, bl.a. Heart, Drops of Poison, Sand.. Avslutade med Doll och även lite dans. Hon är gryyym va! Och jag verkligen älskar henne röst, åh! Sedan var det nå konstigt folk innan vi lämnade Spegeln, och jag fick hämtning av mamma i Gävle.. :)
En trevlig kväll va!





bild1- victorias. bild2&3- mina, dålig kvalité dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback