Love life!

2012-03-15 @ 22:58:39
Jag är inte inne här så ofta och bloggar känner jag, men det är inte så mycket som händer..

Det har blivit två zumba-pass i veckan här. Så najs! Så himla roligt, men galet jobbigt.. Alltså det blir jobbigare och jobbigare för varje gång ju.. fast man kan stegen, haha. Igår efter zumban så ville Irina ha lite hjälp på en av danskurserna hon har. Det var hiphop som gällde, haha. De skulle dansa två och två, och Irina ville ha mig att dansa med så hon kunde visa ordentligt hur stegen skulle vara.. Haha, ja, så det blev lite dans där, roligt. :) Sedan fantasyn på kvällen, jag kollade mest då bara. En ny koreografi som gällde, med käppar. Haha, jag skrattade gott ialf.. Får vara med nästa gång, jag memorerade stegen så dem kan jag. :) Så snyggt! Och ikväll här så var det latino, vi var bara sex stycken dock.. Körde igenom samban och chachan, började sedan med en ny koreografi där med. Tango denna gång, haha, den är underbar! Pratade lite snabbt med Irina efteråt sen.. Även Jonas i väntan på att tiden skulle gå.. :) Sedan blev jag själv kvar på skolan, förutom Irina då, så då gick jag iväg till bussen..

Nu får jag vila i några dagar innan det är dags att dansa på söndag igen.
Woho, längtar va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback