Min vecka som varit typ...

2012-03-09 @ 15:22:22
Det kanske är på tiden att jag bloggar lite nu kanske.. Jag har inte riktigt haft tid tidigare i veckan. Men vissa saker kräver egna inlägg, eller ah.. Dansen och Spegeln igår kommer i eget.. Snart.. :)

Lite skola har det varit i veckan också. I måndags så var jag in och gjorde en omtenta i finansiell analys, det gick varken bra eller dåligt. Kände dock att jag kunde ha pluggat mer och hade behövt nån dag till på mig, hmm.. I tisdags var jag in en sväng och träffade gruppen i marknadsföringen, som vi ska skriva pm-arbetet med. Pratade lite och delade upp en del av arbetet som vi ska skriva till nästa vecka, då vi ska ses igen. Det gick fort och sen hemåt igen. I onsdags var det skolan igen, jag och Sanna träffades på förmiddagen för att göra en inlämningsuppgift. Det gick väl bra, en liten grej som vi inte förstod, men den blev inlämnad idag. Och sedan var det sista föreläsningen i finansiell planering och analys innan tentan om två veckor. Lite segt men vi satt kvar hela.. Det är vad jag har hunnit med i skolväg!

Vad har annars hänt?! Hm.. lite smågrejer bara. Betalat räkningar, skickat tillbaks ett par dansskor, messat med folk och pluggat lite.. En fika med Josefine har jag hunnit med också, i tisdags. Det var trevligt! :) Och tidigare idag här så var jag iväg och noppade brynen. Yes, så nu är dem fina för stunden, haha. Annars sitter jag mest nu och kollar på Bones, och ska försöka packa väskan lite för morgondagen! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback